Ir a inicio > Doctorado > Comunicación de Marketing > Online > Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication - Online

Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication - Online

Contacta sin compromiso con Selinus University of Science and Literature

Para enviar la solicitud debes aceptar la política de privacidad

Analisis de educaedu

Agustin González

Agustin González

Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication

  • Modalidad de impartición
    Las clases de este doctorado se llevan a cabo de manera online.
  • Número de horas
    Son necesarios de 1 a 4 semestres de estudio para completar el curso.
  • Titulación oficial
    El alumno recibirá el título de doctor de parte del centro, Selinus University of Science and Literature.
  • Valoración del programa
    En el Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication el alumno estudiará los nuevos escenarios de la comunicación y el marketing, a partir de comprender la dinámica empresarial moderna y las nuevas tecnologías de información. Aprenderá sobre estrategias, planificación de campañas de marketing y publicidad digital, social media, comercio electrónico, entre otros temas.
  • Dirigido a
    Dirigido a profesionales en ciencias de la comunicación, periodismo, marketing, ciencias económicas y empresariales, entre otros rubros, que deseen recibir una formación de doctorado en el área de marketing digital y comunicación.
  • Empleabilidad
    Puede aspirar a trabar en agencias de comunicación, en departamentos de comunicación y marketing de empresas, como profesional independiente.

Comentarios sobre Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication - Online

  • Contenido
    Doctor of Philosophy (Ph.D) in Marketing and Communication.
     
    Duration: 1 – 4 semester 

    All Languages: English, Italian, Spanish

    Study Type: Online via Distance Learning

    Pace:

    • Full-time
    • Part-time

    Method of study: By research

    Description:

    PhD by research via Distance Learning is awarded after successfully completing a theoretical research specialization. This research is presented in the form of a doctoral thesis.  The PhD (Doctor of Philosophy) is the only doctoral degree that can be achieved through distance learning.  The main requirement for a PhD online through distance learning is to present and discuss a thesis of at least 100 pages for review and evaluation by an academic committee at Selinus University.  

    A research thesis in this PhD program should develop and deepen recent and innovative marketing strategies and concepts, including social media and the Internet, that help us to improve strategies to stay in touch with customers. Research should be implemented on the key issues facing companies today, including how to outperform competitors, anticipate future trends, improve advertising and sales, build customer loyalty and take advantage of the internet market. The thesis should also contain insights into the latest negotiating skills for salespeople, current marketing strategies, innovative approaches to qualitative research that deepen customer appreciation, and topics currently in the foreground such as social media exploitation, direct marketing, internet marketing and many other fields functional to modern marketing. 

Otra formación relacionada con Comunicación de Marketing

Este sitio utiliza cookies.
Si continua navegando, consideramos que acepta su uso.
Ver más  |